Üzleti kommunikáció
A sikeres előadó – elõadástechnika képzés bárkinek, aki előadásokat tart vagy fog tartani
Az eredményes tárgyalás – tárgyalási készségek képzés leendő és kezdő szakemberek számára
Az eredményes értekezlet –
megbeszéléseket vezető munkatársak részére
A sikeres vezető – vezetői készségek képzés leendő és kezdő menedzserek és projektvezetők számára
Az ideális csapat – csapatépítési tréning leendő
és már működő csoportok számára
A hatékony asszisztens/titkárnő –
hatékonysági és kommunikációs képzés támogatói munkakörben dolgozó munkatársak számára
Az ideális recepciós – hatékonysági és kommunikációs képzés recepciós munkakörben dolgozó munkatársak számára
Projektmenedzsment
Hatékony írott üzleti kommunikáció –
felépítés, stílus és fogalmazás,
nyelvtan és helyesírás, forma
Írott üzleti angol – magyar munkatársaknak
Erőteljes prezentációk készítése
Adatok prezentálása
Személyes hatékonyság –
többet, gyorsan, precízen
Üzleti etikett és megjelenés –
a jó modor és jó ízlés iskolája