Munkatársainkkal - akik hosszú ideig dolgoztak az irodatechnika területén - alapítottuk meg az
A-Z Irodacentrum Kft-t, hogy, az évek során szerzett tudást és szakmai gyakorlatot a saját
vállalkozásunk keretein belül használjuk fel.
A mai világban nem egyszerű a feladat: egy irodát úgy kialakítani, és technikai berendezésekkel
felszerelni, hogy az a dolgozók munkáját minden területen megkönnyítse, hatékonyabbá tegye,
ezen felül a vállalkozások, cégek szempontjából különösen fontos tényező a készülékek ára,
illetve hosszú távon annak fenntartási, üzemeltetési költsége.
Az újonnan alakult cégeknek sok esetben problémát jelent, hogy irodai feladatait milyen
készülékkel vagy berendezésekkel tudná a lehető legjobban, leggyorsabban és természetesen
kiváló minőségben elvégezni, mindezek mellet, az anyagi lehetőségeit is figyelembe véve.
Ha megkeres minket, segítünk Önnek kiválasztani azt, vagy azokat a készülékeket melyek a
legjobban igazodnak az Ön igényeihez és nem utolsó sorban pénztárcájához.
Arra törekszünk, hogy folyamatosan bővítsük elégedett Ügyfeleink számát és partnereink
véleményét figyelembe véve a legjobb tudásunk szerint kielégíteni a felmerült igényeket,
megoldani a problémákat, hogy az Önök munkája zökkenőmentes legyen.
Reméljük hamarosan Önt is az elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük!
Az A-Z Irodacentrum Kft. csapata
Termékek:
Új és felújított fénymásolók, nyomtatók, faxok, multifunkciós berendezések, vizuáltechnikai eszközök- irásvetítők, projektorok. Eredeti és utángyártott kellékanyagok a hazai piacon megtalálható szinte minden típusú
fénymásolóhoz, nyomtatóhoz és faxhoz.